directioner archyhis: tom yang comey !
BLOG-ING MOOD
under constructions !!

tom yang comey !

assalamualaikum~

hari ini aku nak cerita pasal kucing aku ah.. aku rasa aku tak pernah la cerita pasal kucing aku..
nak  tau , kucing aku ni sangat lah suka tido ! duduk la dkt mana pun , dia tido ja.. geram aku tgk.. now , dia tido atas kerja kursus aku.. homaiii...

tom ni senyap je , tapi kalo lapar , rasa nak sumbat ja mulut dia.. bising ! tim dgn tom kembar sebab sama bulu , warna apa semua .. cuma mulut depa ja yg membezakannya.. but now , tim dah mati .. kena langgar.. sedih gilerr ! eh , dia kentut pulak ! -______________________-

Foto: Meoww...

ni la si tom tu.. tengok , atas lengan abg aku pun dy boleh tido.. haiyaa...
satu ja aku tak suka pasal kucing .. #nafas depa bau ikan ! (kahkah) takkan bau ayam kot. :p

p/s : nanti aku cerita pasal si Tam pulak !


No comments :