directioner archyhis: happy teacher's day
BLOG-ING MOOD
under constructions !!

happy teacher's day

assalamualaikum~

mungkin ada yang kata macam ni , 'bukan ke hari guru dah lama lepas?' . yes , aku tahu memang dah lama lepas. (kahkah) baru nak update yokk.. sebab aku malas nak refresh otak aku. malam ni tetiba ja nak taip pasal nih.

aku taktau lah sama ada hari guru ni best ke tak.. sebab dua-dua perasaan aku ada.. nak dengar yang mana dulu , best or tak best ?! brem brem bremmm.... haa  , dah tahu. 

HAPPY MOMENT

yang best sekali pasal hari guru kat sekolah aku mestilah masa dalam dewan awal pagi.. pernah kan dengar kata-kata 'guru ibarat lilin yang membakar diri bla bla' (eh , betul x?) so , dalam dewan tu  mmg banyak lilin lah.. cantik kan?

tahun ni video dibuat oleh batch 0913 iaitu frm 4. knapa form 5 tak buat eh ?! whatever , yang pasti video tu memang ohsemmmmmm.. best sgt !!

SAD MOMENT

huhu , ni yang malas nak cerita nih.. selalunya kalo sambutan hari guru mesti ada jamuan. kalo ada jamuan mestilah kena bawak makanan kan? huwaa..

nak tahu aku bawak apa? aku bawak puding warna-warni.. disebabkan duduk dalam dewan terlalu lama , puding aku cair.. tak dak sapa makan. imagine ! sedih tau dak :'(

2 comments :

Fariz Reza [FR] said...

Assalamualaikum.....tuan hamba datang sini dari empayar yang jauh semata-mata mahu menjemput saudara/saudari
dalam "Segmen: Trademark Blog Saya"
harap zati dapat hadirkan diri dan dalam masa yang sama dapat menjadi rakan dan readers patik (^_^)

Salam selamat dari FR , assalamualaikum dan senyum ceria dalam ranjau meniti kehidupan.

Direct Link -- Segmen: Trademark Blog Saya

EmeLiena said...

Alolo, kesiannya...

#By the way, salam sahabat ;]